söndag 6 november 2011

Skriva skriva skriva....och nya strumpbyxor!

Tjingeling AMIGOS/AMIGAS!

Fasiken vad tangenterna på "lappen" har gått varma idag. Jag har fått ihop bra mycket på min uppsats och känner mig såååååå nöjd över dagens insats. Men det återstår en hel del jobb innan jag är redo för att skicka in den, deadline är den 12 januari 2012.  Eftersom jag vet vad som väntar på jobbfronten så inser jag att jag behöver ligga steget före och snart är det JUL!


Julenhandeln är på G.......Ny stake till jul eller?





När jag är inne i ett "skrivflow" då syns knappt bordsskivan, jag måste ha alla viktiga anteckningar och böcker framför mig..........
Mannen insåg att jag behövde få vara ifred så han tillbringade större delen av dagen i garaget putsande på Mr Davidson, men vi tog en gemensam promenad till centrum för att fylla på i kylskåpet som var ganska tomt! 

Och vad hittade jag inte på Åhlens, om inte mina favvostrumpor



Kramar
H

Psst..... I morgon ska jag till frissan, om det är nån som undrar! Hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar