fredag 11 november 2011

De´ e´ mycke´ nu........

...på jobbet! Just nu känns det som om jag lever i symbios med jobbet! I går kom jag hem 22,45.....men i dag blev det bara 2 timmar övertid! Jag vet att jag lever kan jag lugnt säga.

Men som tur är så finns det ljusglimtar i livet och en av dem är OLIVER. I morse så möte jag honom och  mamman och hängde med till hans förskola och lämnade. Åh vad han är så duktig. Han klär av sig alla kläder själv, hänger upp kläderna på kroken, ställer skorna på sin plats....mormorn är full av beundrarn! Sen pussar han mamman och mig och ställer sig i vinkfönstret....Tullelille.



I kväll har vi ätit Tacos det var så gott.


Just det ....nu är det ordning och reda i strump/trosor/BH lådan. Fiffiga grejor IKEA säljer!


Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar