onsdag 23 november 2011

Oh what a day....



Hej hej mina VÄNNER

Kan dagen börja på ett bättre sätt än min gjorde i dag? Alltså..... kan ni förstå känslan som infinner sig i själ och hjärta när man möts att av denna lilla goding, en grå novembermorgon?
HAPPINESS liksom......och väldigt mycket.

Jag har haft några dagars bloggtorka, eller snarare tidsbrist och ork. I måndags blev det några timmars övertid igen ....och  i går var det BUGG så min dator har stått oanvänd i 2 dagar. WOW jag tror det är nytt rekord!!!!

I dag då, vad har hänt. Jo jag jobbade på med massa "pappersarbete" på förmiddagen och sen var det dags att hämta den lille älsklingsungen. När jag kommer så hör jag hur det bankar på fönstret, och där står han....MORMOR kommer! Samma sköna känsla infinner sig, igen!
I dag kan vi åka blåa bussen tyckte Oliver och såklart gjorde vi det. Vi tog bussen till Huddinge och den stannar ju brevid stationen så där blev vi stående ett tag och kollade på tågen. Sen blev det mellis, leksaksaffären, en snabb sväng på MQ innan vi åkte tillbaka till Rågsved.


 Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar