söndag 13 november 2011

Hälsomässan och Hellasgården

God kväll VÄNNER

Som vanligt så gick helgen väldigt fort och i morgon är det jobbardag igen, suck!
Vad har hänt i dag då? Men innan ni får veta det så måste jag gratta pappsen på farsdag,


____________________________________________________________________________

På förmiddagen så gick Jeanette Oliver och jag på Hälsomässan och jag blev så besviken. Det var alldeles för mycket fokus på hälsokostprodukter och "salvor/krämer", jag hade hoppats på att hitta lite nya träningskläder/skor men no no no. 
Jo lite shopping blev det en "hårborttagarmojäng" för 100:-  och den funkar!
Vi kollade in en Poledance uppvisning och gick runt bland montrarna sen tyckte Oliver att det räckte - Nu kan vi gå! Sagt och gjort, vi gick. Vi fick oss i allafall en uppfriskande promenad till och från Hagsätra.
 Sen åkte jag hem och hämtade mannen, handlade mat i Sickla och på hemvägen stannade vi på Hellasgården och fikade, ett trevligt och mysigt ställe. Vi gick ner till sjön för att se om någon badade. Jo då i snålblåsten kom det ut några nybastade herrar som tog sig ett uppfriskande dopp brrrrrrrrrrrrrr.



Min finfina hårmojäng!


Just det jag hann ju faktsikt med att träna ett Body combat pass oxå.......

Kram
H

1 kommentar:

  1. Jag är väldigt nyfiken på den där hårmojängen!!!
    Ser fram mot att kolla in dina nya frisyrer!
    Kram T

    SvaraRadera