onsdag 7 september 2011

Onödigt vetande om mig.....(Frågorna kommer från ICKA)


Brukar du komma i tid?
Ja, helst lite innan

Har du bra kondition?
Jepp

När blev du fotad senast?
I går

Hur känner du dig nu?
Upprymd och glad

Vanligaste färgen på dina kläder?
Svart och vitt

Kan du laga mat?
Jajamensan, faktiskt riktigt bra på det

Vad pluggar du?
Just nu Pedagogisk bedömning....suck

Blir du bra på kort?
Det har väl hänt nångång!

När och varför grät du senast?
Det var till en film som berörde mig starkt.....den kärleken den kärleken!

Var det pinsamt att svara på det?
Inte ett dugg

Hade du en bra kväll igår?
Ja. Var och tränade för första gången på över en vecka.

Din favoritdryck på morgonen?
KAFFE!!

Är du nyttig?
Försöker.......

Har du någonsin haft något jobb?
Ja. Hållt mig i samma bransch och område sen 1983 (OH MY GOD....)

Är du blyg?
Nä det skulle jag väl inte vilja påstå.

Vilken tid gick du upp idag?
Klockan 5.30

Vilket TV-spel spelade du senast?
Spelar inte sånt.Men jag är "hooked" på Wordfeud på min iPhone

Vilket TV-spel är ditt favorit-spel?
Har inget...

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Inte så mycket nu för tiden....

Har du spytt offentligt?
Nope

Jag sover:
På sidan.....

Vad sa du senast?
Godnatt.....

Var du på festival i somras?
Nope

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Anna-Lena eller Clarre

Vad skulle du behöva nu?
Fler timmar på dygnet

Har du snygga skor?
Om jag har....älskar skor

Vad var det första du sa imorse?
Det regnar....

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja.

Har någon annan sovit i din säng inatt?
Ja.

Har du körkort?
Ja.

Är du ensam nu?
I vardagsrummet ja i lägenheten nej!

Vad ser du fram emot nästa vecka?
Mycket ;-)




GODKVÄLL!

Tittar in för en snabb uppdatering av dagen.
Heldagskurs på förvaltningen. Bra och intressant!
Socialdans på Nackswinget, superkul och svettigt!
Och nu är det natti natti.
KRAMAR
Helene

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar