söndag 18 september 2011

Han fick bryta.......


Med stor besvikelse, kan jag tro, så fick släktens löparhopp, CLARRE, bryta gårdagens löparevenemang halvmaran.
Anledning var ett knät som pajade. It run´s in the family kan man kanske säga. Hahahaha. Vi som bara skulle heja hade bestämt att träffas vid Tantolunden men när mobilen ringde och Clarres nummer kom upp på displayen då förstod vi....... -Jag har klivit av...kom 7 kilometer.....knät e paj......så é re...... äh va f*n de e sånt som händer.....
Jag tycker iallafall att det var jättetråkigt för honom eftersom jag vet hur mycket han tränat.

Vi träffade den lille ÄLSKLINGSUNGEN en stund men även han hade en formsvacka. Vi kollade på de tappra löparna men det var liksom inget roligt när ingen lillebror skulle dyka upp så vi åkte hem till mamma och pappa där det bjöds på kycklingsallad. MUMSIGT som bara den.
Väl hemma blev det chill i soffan, ett glas vin, lite ost vindruvor och kex,Niklas Strömstedt och WORDFEUD....


Morfar mormor och barnbarn



 Heja den som vinner......


 Morbror och moster nya bil


Det finns en som gillar sin Iphone


Snart ska vi promenera till Hökarängen och möte Jeanette och Oliver och kolla på Brandbilarna. Det är öppet hus på Brandstation idag så jag återkommer med bilder.

KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar