fredag 2 september 2011

Here we go again.....



I dag har jag varit flitig med både skola och jobb, känner mig riktigt nöjd.

HELLO fredag
Visst är det skönt med fredag och helg och enligt vädergubbarna ska det bli finväder, HÄRLIGT!
Huset är nystädat, tvättkorgen är tom och diskbänken blänker det gillar jag. Vad jag inte gillar är att min hals fortfarande känns "not okey" men i dag är det tredje dagen med penicillin så i morgon ska det vända!

Just nu tog Ungern ledning över Sverige i fotbollen, inte bra men än är det inte slut. HEJA SVERIGE!

I morgon ska jag göra en ansiktsbehandling det ska bli så skönt, undrar om en klädnypa i nacken ingår i priset eller om det kostar extra, hahahahahah

Kramar
Helene

Just det fick en toalett rapport av snusegrisen - En jättelång bajskorv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar