onsdag 28 september 2011

BAD och BUS i parken

Tjingeling VÄNNER!
Min startade 06,45 då jag blev hämtad av Monica, min chef alltså, vi hade bokat in ett förmiddagsmöte i Sollentuna med "vår" konsult. Mötet handlade om vår omorganisation, ansvarsfördelning, struktur, .....eller vem gör vad! 
För mig innebär det stora förändringar, fr.o.m den 1 september kan jag titulera mig biträdande förskolechef, och i samband med det så blir det en hel del nya arbetsuppgifter, spännande och roligt för jag gillar ju utmaningar och nått att bita i!
Efter möte blev det en snabb sväng till Percys kött i Norrviken och efter det blev jag bjuden på lunch på Edsbacka bistro, tack tack tack.

Här bjuder jag på några "mumsiga" bilder.




Den godaste Toast Skagen jag någonsin ätit!

    
En härliga dag i dag!
Kramar
Helene

1 kommentar:

  1. Bra att ni njuter lite mitt i arbetet - det är ni värda!
    Tostskagen....alltid en höjdare men en del är godare än andra!
    /T

    SvaraRadera