söndag 4 september 2011

All by myself

GOD SÖNDAGSKVÄLL!

Trots penicillin så känner jag mig inte på topp. Antar att nåt litet virus oxå är och hälsar på i min kropp och dom små j*klarna bryr sig inte om penicillin.....
I dag har mannen varit ute och åkt mc hela dagen med Leffe. Faktiskt skönt för då kunde jag ¨"läsa ikapp" och ta det lugnt.
Oliver och mamman kom förbi och vi gick en sväng till centrum och handlade lite till snusegrisen, en grå fleecejacka och strumpor.
När jag kom hem så åkte "mysbrallorna" på och trot eller ej men jag har nog legat i soffan större delen av dagen, jag till och med sov en stund och det brukar jag aldrig göra!

 Favvosnacks....

När manne kom hem så åt vi middag, i dag blev det riktig husmanskost pannbiff med lök och potatismos.

Nu ska jag tillbaka till min härliga soffa och kolla på IDOL.

Kramar
Helene

2 kommentarer:

  1. Latmask :o) Nä, jag skoja bara. Ja, farsan nämnde nåt om pannbiffar och maken började nästan dregla :o) Fast det gick bra med kyckling ändå sa Peter...
    Krya på dig!!!

    SvaraRadera