fredag 16 september 2011

Biokväll

Tjingeling Darlings!

Hur har ni det i höstmörkret? Visst e det lite trist, saknar verkligen SOMMARENS sol och bad.
I dag har jag jobbat/pluggat hemma, måste nog erkänna att det känns väldigt förvirrat och ostrukturerat i min hjärna men förhoppningsvis så ska väl bitarna falla tillbaka i sitt ursprungsläge........
I kväll var vi på bio mannen och jag, Tack för det barnen. Vi såg JÄGARNA 2 och jag tyckte att den var mycket bättre än den första filmen. Peter Stormare var grymt "elak och psykopatisk". Fredagsmiddag åt vi på restaurang Göteborg vid Sickla kanal, mums.


Just det mannen köpte sig ett par snygga boots oxå!

Väl hemma så blev det Skavlan och "vi som druckit för mycket men nu slutat tema".
På morgondagens agenda står, TRÄNING, NAGELFIX och sen ska vi åka till stan och heja på LILLEBROR som ska springa halvmaran! Du é bäst, lycka till!

KRAMAR
Helene

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja det gick ju bra inte.... Jävla värdelöst! Jag kunde säkert ha lufsat på ett tag till, men att bryta efter sju km eller 17 är ju skitsamma liksom. Hade bara fått mer ont förmodligen. Gjorde ont efter tre fyra kilometer redan, då kommer tankarna... faan det gör ju ont, jag skiter i detta :-) Tanken på att bryta blir liksom behagligare och behagligare i mitt huvud då. Inga Gunde Svan-takter här inte ha ha. Aja bussen tillbaka till var rätt bekväm... Fanns folk i bussen som var vääre ute än jag, bristningar och illamående.. Nu blir det lite vila och kurera knät på Kanarieöarna :-D Har haft detta förut så det går över. I'll be back ;-)

    SvaraRadera