söndag 11 augusti 2013

Min söndag

Golfhedern återupprättad!
I fredags gick Titti och jag 9 hålsbanan på Haninge och vi gjorde världens dåligaste runda. Vi slog bollarna kors och tvärs och jag lyckades att donera 4 bollar i ett av vattenhindrena. Usch så deppiga vi var på hemvägen då.
Men skam den som ger sig. I dag åkte jag till Haninge igen. Mannen hängde med och var min sekreterare och bagtransportör och i dag gick det mycket mycket bättre. Skönt och jag kände mig faktiskt glad när vi åkte hem. Nu undrar ni nog om jag lyckades frälsa mannen? Nope, han blir nog ingen golfare men han tyckte dock att det var trevligt att gå med så jag kanske har fixat mig en caddie!
 
Nä.... nu ska jag måla tånaglarna och sen blir det chill i soffan.
Kram
H
 
Just det VÄRLDENS BÄSTA Anna-Lena fyller år idag.
HURRA HURRA HURRA
 
 


2 kommentarer: