torsdag 8 augusti 2013

ALLSÅNG igen...och den bästa!

Godkväll vänner!
 
Jag vet. Jag borde ha lagt in bilderna från Allsången i tisdags men jag har helt enkelt inte haft på datorn och i går var jag på Grönan och dansade. Men den som väntar på nåt gott....
 
Vi hade tur och fick sittplatser ganska nära scenen och alldeles bakom klanen Svensson, Pekka Heino, Magnus Carlsson och Sidney. För er som är födda på 80-talet och framåt kan jag informera er om att han var "The one and only DJ" på 70-talet!
Allsångskvällen var absolut den bästa den här säsongen, det var en superduper stämning och hela Skansen sjöng och skrålade. Till er som missade mig och Anna-Lena på TV:n så finns programmet på Svt play, lucky you!
 
 
 
Genrepet....
 


Sidney
 

 Maria Montasamiz fd kompis Mindy, undrar vad hon gjorde här?!


Magnus "Kom hem vi börjar om igen" Carlsson
 

Blonds have more fun...YEPP!


Pressen var på plats


The old boys fick hela Skansen att sjunga med!
 

Lillbabs dubbelgångare - Rakel Molin
 
 
Sveriges ärtigaste 75 åring grattades med blommor


När Petra Marklund gjorde sin tolkning av Pluras "Kärlekens tunga" då reste sig håret på armarna. Så vackert.

Tommy Ekman och Christer Sandelin sjöng sin monsterhit - Vill ha dej i mörkret hos mejej.......



Kvällen vinnare! PETTER.... SÅKLART!
 
 
Jaha det var Allsången över  i år för min del. Trots att man får köa så är det så kul och vara där men A-L och jag har funderingar på att åka till Liseberg nästa år....återkommer.
 
Ha en fortsatt fin torsdagskväll!
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar