söndag 25 augusti 2013

Lite av varje

God morgon SOLIGA SÖNDAG!
 
- Mormor är du vaken? Kan du fixa hjulet på bilen?
Som ni förstår så har jag delat säng med en fyra och ett halvt åring i natt, MYSIGT!
 
Men först lite annat. I fredags så åkte mannen och jag till Grönan för att tillsammans med väldigt många andra titta på Magnus Uggla. Vilket energiknippe. Vilka texter hans låtar har, alla sjöng med och stämningen var grym.  




 Så var det äntligen dags för den store lille stjärnan! MAGNUS UGGLA
 




Grönan by night
 

Sockervadd, väldigt sött!
 

 
 
Strandvägen
 

Fel inställning men ganska tuff bild ändå tycker jag!
 
Gröna Lund fyllde 130 år och det firades med ett fantastiskt fyrverkeri.









I går åkte vi till MC festivalen - VEGA baren. Det fanns en och annan pärla kromen glänste i solen.






Sen kom den stora älsklingsungen och efter maten så gick vi till fotbollsplan. Oliver "tränade" på superhöjdare, värsta långskott, nickare.... men jag fick underkänt. Jag passade fel "-mormor där står jag inte" mina mål blev bortdömda så jag får väl helt enkelt "träna" mer, suck!






 Ett bad efter fotbollen var välbehövligt!


Chill i soffan, morfar kollar på tv och Oliver surfar runt efter Åskan, Blixten Mcqueens kompis för er som undrar.

 
Snart kommer den lilla ÄLSKLINGSUNGEN och då ska vi gå och titta om ankorna är sugna på lite mat.
 
Ha en toppendag
KRAM
H

1 kommentar: