söndag 4 augusti 2013

Dags för en uppdatering

Hej igen!
Så där ja, nu har jag lagt in massor av bilder och gjort små collage.
 
Vad har hänt sen sist? Jo jag har givitvis tillbringat ett antal timmar på golfbanan. Tänk att jag blev så "biten", trots att det går sååååå dåligt ibland så tycker jag att det är såååå kul! Timmarna bara flyger iväg och det är så skönt att vara ute och röra på sig. Till den som inte tror att golf är motion sp vill jag bara säga, häng med!
 
I torsdags var jag och dansade i Hågelbyparken. Det har blivit mycket dans nu i sommar, både i Hågelby och på Grönan så jag har verkligen inte legat på latsidan den här semestern. Ja på tal om semester så är den nu slut......suck och i morgon börjar allvaret igen.
 
I fredags var vi bjudna hem till moster och morbror på middag. Gott och härligt att sitta ute och äta.


I lördags vaknade vi till ännu en strålande solig dag så vi packade fikakorgen och åkte till Oxnö klippbad. Vi hittade en plats i en bergsskreva och där njöt vi av solen. Det är ett populärt ställe så vill man ha en plats nära vattnet, då får man vara där väldigt tidigt på morgonen.


På lördagskvällen var det så dags för den årliga "raggarbilscrusingen" i stan och den får man inte missa. Det är en parad i "real bad clothing", fina och fula bilar, trasiga bilar, rostiga bilar, kromade bilar, unika bilar.....
Vi fikade med värdfolket från gårdagen som även hade med sig sin brorson, trevligt!



I dag har vi varit hos Icka och Peter. Vi har badat, grillat, och fikat och summasumarum så har vi haft en toppendag!

 
Dagens glasstips


 
Kram
H

1 kommentar: