söndag 24 mars 2013

Fredag och lördag

Godmorgon
 
Är ni vakna VÄNNER?
Det blev en liten sovmorgon för min del, ÄNDA till klockan 9.00! WOW
De lediga dagarna går i rekordfart och det är redan söndag så det gäller att utnyttja varenda minut av ledigheten.
I fredags efter jobbet var det dags för en AW(after work) på AG. Ha ha ha kryptiskt eller?  Mat vin och en massa skratt och en väldigt massa surr.
Vi hamnade på restaurang AG på Kronobergsgatan av en slump och p.g.a. kylan. Vi frös och irrade omkring för att hitta något mysigt ställe och så "sprang" vi på detta superläckra ställe för köttälskare. Rekommenderar det verkligen.
 

Min fredagskväll slutade med den mållösa fotbollsmatchen...Zz  zZZ  Zzzz z  

I går (lördag) var det full rulle hela dagen så jag fick ihop många steg. Jag promenerade till Flex där jag körde ett step up pass. Promerade hem igen där mina små ÄLSKLINGSUNGAR väntade.

Oscar och morfarn läser tidningen
 
Oliver spelar och Oscar vill leka....

Vi fyllde på lite i magarna och sen  bestämde vi oss för att gå till Farsta ridskola och titta på hästarna.
Oscar somnade så fort vagnen kom i rullning. Oliver fick världens energi av vaniljmunken så jag borde ha satt på honom min stegräknare för då hade segern varit klar för min del.

 








 Söndagsfundering.....ska jag ta med mig "grillorna" och gå ner på Magelungen ....Hmmm
 
Hur som helst gå ut i solen och njut av dagen.
 
Tjingeling och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar