söndag 3 mars 2013

Besök och promenad

Godkväll
 
Nu tror jag att det är ganska många som är stumma i benen. Jag tänker på alla fantastiska skidåkare som kämpat i dag. GRATTIS GRATTIS till er alla oavsett hur långt och hur fort ni åkt.
För min del blev det iaf en långpromenad i det kalla och blåsiga vädret. I solen var det kanonskönt men i skuggan och på Ågestabron var det svinkallt brrrrr. Förresten så överväger jag att införskaffa mig ett par längdskidor.....Ommmmm det blir så är ni dom första att få reda på det. *fniss*
 




Jeanette och pojkarna kom på besök, vi hinner ju inte träffas lika ofta som vi gjorde förrut när Oliver var bebis och jag känner hur mycket jag saknar småkillarna. Men tursamt nog så brukar de komma förbi och hälsa på mig på jobbet och jag får "tanka och mysa". Lucky me. 
I dag Jeanette fixade nya slingor på mig, tack tack, Oliver spelade Hugo trollrace och Oscar snurrade runt och smakade på allt som han hade inom räckhåll.
 



 
 Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar