söndag 13 januari 2013

WEEKEND I FARSTA

Hej Vänner!

Söndagkväll och här sitter jag och funderar vart helgen tog vägen. Har nån sett den? *Fniss*
Söndagen bjöd iaf på ett härligt vinterväder med snö och gnistrande sol och det var ju bra. Helgen då? I går så blev det dubbla träningspass, step up och boby pump, och det kändes jättebra. Visst var det jobbigt men det ska det ju vara. Efter träningen åkte jag och handlade, mat och en våg! Jag åkte till City gross i Länna där dom har en väldigt fin och välsorterad köttdisk. I Länna stötte jag på en gammal kompis så det blev en hel del "babbel" och jag insåg att många vänner träffar man allt för sällan. Alla är ju så busy nu för tiden. Tyvärr.

I dag har vi handlat födelsedagspresent till en kille som fyller 4 år på torsdag men jag säger inte vad det är för det är en hemlis. Gissa vem som fyller? Just det mormors 1:a älsklingsunge.
Vi fick lite besök på eftermiddagen. Älsklingsungarna och deras föräldrar kom först och sen kom papsen. 

TREVLIGT!


OSCAR
 OSCAR
 OLIVER
 OSCAR
 EN STOLT MORMOR MED ÄLSKLINGSUNGARNA
 OLIVER och OSCAR

Nu är det bara nyttigheter till kvällsfikat. ANANAS APELSINER och HALLON! Gott gott gott...


KRAMH


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar