fredag 4 januari 2013

SOLSKEN och presentinköp

TJINGELING vänner!

 
Sovmorgon i dag med. Mycket skönt men tanke på att sömnen inte riktigt ville infinna sig i natt. Kan det bero på att jag läser Sandmannen? Kanske.
 
Efter en lååååång frukost så tog jag en promenad till Sköndal, där min privatchaufför bor. Solen sken och fåglarna kvittrade och jag fick en känlsa av vår men no no no snart kommer det säkert lite vinter igen.
Vid Dreviken fick jag sällskap av det här gänget...


Vi kom iallafall till Gustavsberg i dag så nu är present nr 1 inköp och klar för leverans i morgon. jag passade på att gå in i Gerbera butiken (som låg bredvid affären jag köpte presenten i).Nu var det meningen att jag skulle visa er några bilder från dagen men tji, bildöverföringen funkar inte.
 
Njut av mina änder ......

Kram

H

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar