onsdag 14 december 2011

Mitt i veckan!

Jag har insett att jag kommer att få mycket gratismotion nu när vår enhet vuxit och jag ska gå mellan förskolorna, men det är ju bra! jag borde skaffa mig en stegräknare bara för att se hur många steg det blir på en dag, 10000 bör man ligga på och den gränsen börjag nog klara!

Hämtade Oliver som vanligt i dag och vi tog tunnelbanan hem till Farsta. Vi handlade ingredienser till "Het köttfärssoppa" och en blå buss. På vägen hem ser jag att Oliver går och funderar på något. 

- Mormor förra gången va tomten i gamla huset då va jag rädd!
- Ja det var du
- Kommer tomten till nya huset?
- Ja det tror jag nog
- Nu kommer inte jag bli rädd....
- Va bra. Tror du att tomten har med sig några paket?
- Till Oliver och morfar inte till dig mormor
- Va!!!! Inte till mig då kommer jag ju bli lessen....
- Du kan få min napp då!

Väl hemma lagade jag mat och Oliver ritade, när morfarn kom hem så blev det som vanligt bill och busslek och en och annan You-tubefilm med tåg, brandbilar, tunnelbanor, spårvagnar......







Tack för i dag Oliver och tack för alla skratt du gav mig ......ÄLSLINGSUNGE!

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar