onsdag 21 december 2011

Dan före dan före dan före DOPPAREDAN!

Godkväll i julstöket!

Julgran - check
Julklappar - check 
Nu är det bara mat och städning kvar men det ska jag fixa på fredag då jag är ledig. Känns rilktigt bra och det är ju skönt att ligga i takt med tiden någonstans.

Min dag i dag har varit super duper bra. Jag har ju tillbringat eftermiddagen med ÄLSKLIGEN.
Vad har vi gjort då? Fikat i Sköndal hos gammelmormor/morfar, hämtat morfarn på jobbet, klätt julgran, ätit falukorv och makaroner, fikat igen och eftersom det är lillördag så blev det en liten chokladbit, busat i soffan, myst i soffan...........

I morgon är det sist jobbardagen före jul och det ska bli skönt att vara ledig några dagar.
Jaha det var allt för i dag och här kommer några bilder.


Hej då vi ses snart!
Jag skjutsade Oliver och mamman till dagis i morse!



Hemma hos "the oldies" i Sköndal
________________________________________________________________________________

Vi har köpt världens minsta gran men jag är glad om den har några barr kvar på julafton för den verkar vara typ "jättedöd"


Morfar och Oliver hjälps åt med kulorna


 Koncentration



Oliver gillade den nya tomten - Kolla han har ju en lampa....de va bra!


River morötter


 Mums, fast de inte lördag.

Kram
H

1 kommentar: