söndag 4 december 2011

Andra ADVENT

Nu är vi halvvägs till jul och ännu har ingen julstämning infunnit sig, det måste bero på vädret!

Min söndag började tidigt, klockan åtta satt jag vid datorn och skrev på mitt examensarbete, mina planer är att till jul så ska det var i "finlirsläget" men vi får väl se. Den 13 januari är det deadline.
Hur som helst jag satt där vid datorn och timmarna gick och plötsligt var klockan ett.

Jag: -Ska vi hitta på nåt?
Mannen: - Vad ska vi göra?
Jag: -Ut och åka en sväng?
Mannen: -Vart ska vi åka.....bestäm du.
Jag: -Vi åker till Gustavberg och fikar.
Mannen: Okey

Mot Gustavsberg alltså. Vi passade på att titta lite på Ittalas outlet men där fanns inget vi behövde. Vi fikade på det mysiga Delseius konditori och hemvägen gick längs småvägar.



Middagen är avklarad och nu ska jag lägga mig i ett varmt och skönt skumbad och ladda inför veckan. Ja det var min söndag-
Ha det gött!

Kram
H

2 kommentarer:

  1. Dom där snörena vi köpte va lite roliga...mycket skum och det luktar jätte gott.

    SvaraRadera
  2. Kanske nåt för en badande mormor?

    SvaraRadera