torsdag 8 december 2011

Boy or girl????


....spännande och såååååå nyfiken. Jag tror iallafall att det blir en flicka men det trodde jag ju förra gången med. Tji fick jag! Men egentligen spelar det ju ingen roll, frisk och välskapt är det viktigaste.

Den blivande "storebroren" hängde lite med mig på kontoret i dag, mysigt, men i dag ville han inte vara med på bild. -Jag blundar!


I kväll var det årets sista kvällsmötet, HURRA! Men innan mötet fick jag en dos av frisk luft och en härlig promenad, välbehövligt och skönt efter en stillasittande dag vid datorn.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och en hög pepparkakor.......så jag blir snäll!

Kram
H

1 kommentar:

  1. Oliver ville inte att jag skulle ta kort på han heller. När jag satt och klickade med kameran vände han sig till mig och sa - Icka, sluta nu!

    SvaraRadera