onsdag 7 december 2011

JUST NU......

Tjingeling vänner!

I kväll blir det en snabb uppdatering av läget.

1. Mötesvecka på jobbet = Sena kvällar
2. Missade sista buggkursen p.g,a, personalmöte = f*n f*n f*n
3. Oliverdag = ÄNTLIGEN!

Oliver och jag fick några timmar tillsammans på eftermiddagen innan det var dags för mig att skynda mig i väg till personalmöte nummer 3 för veckan.
Vi bestämde oss för att åka blåa bussen till Högdalen och där tittade vi på tomtar, köpte en Volvo V70 Akutbil, en vaniljbulle till Oliver och en banan till mig. - Jag kan sova hemma hos dig! säger den lille godingen på vägen hem.
Så nu gäller det att hitta en dag/natt som passar. Det finns inget mysigare än att sova ochh vakna tillsammans med honom.


Snart är det dags är krypa ner i sängen och sussa, sååååååå himla trött z  z z z  zZZzzZZ

Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar