fredag 2 december 2011

Grekisk afton!


Resor till Grekland
   FREDAG....igen!

Veckans bästa dag är här och jag är såååååå trött zZZZ zzzz
'Middagen är uppäten och vinet urdrucket. Vad har vi ätit kanske ni undrar? Jo........
         
                  MENY
Biffteki, klyftpotatis tzatziki och ett berg av morötter.
          


Min dag fick minst sagt en dålig start. I morse när jag kom till centrum, redo för att åka till Universitetet, upptäcker jag att jag inte har någon plånbok med mig! F*N. Snabbt hem igen, letade som en galning, ringde mannen tänkte att han tagit den med sig av misstag men no no no, paniken kommer smygande var har jag lagt den???? Just de i träningsväskan! Springer tillbaka till centrum där Anette och Kajsa står och väntar...men vi hann och vi kom fram i tid. Skoldagen var kanon men det känns lite vemodigt att det snart är slut, och skönt! Det här är ABSOLUT sista gången jag pluggar på högskola, så de så!

När jag kom hem från jobbet stod det en vacker bukett blommor på bordet, tack för det Darling! Det var fler överraskningar, ICKA och the dogs var hemma oxå, trevligt och mysigt synd bara att det inte är lite oftare.

Nu ska jag kolla på IDOL, heja Amanda F!

Dagens bilder



KRAMAR
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar