måndag 3 januari 2011

Ny frisyr och en liten nattgäst

Ja då var det måndag....igen! Denna lilla uppsats oj oj vad jag vrider och vänder på formuleringar. Ibland står det helt still och jag får inte ner en mening och sen plötsligt så flaschar det till och det blir världens flow i tänkandet. Som i går kväll när vi gått och lagt oss, då....fram med papper och penna och skriva annars är risken stor att jag inte kommer ihåg det. Mina planer är att vara klar till helgen! Håll tummarna.
Vad har hänt i dag då? Jo jag varit hos min frisör, Monica, på salong SOUL SÖDERMALM och jag blev så himla nöjd, va tycks?

Efter klippningen åkte jag och fikade hos Birgitta Blom, vi spånade lite inför nästa termin...vi får se,vi ju har en tendens att göra saker lite för stora och omfattande.
Fick ett sms. -Hej mommo får jag sova hos dej och moffa i natt? Hur glad på en skala tror ni att jag blev då?
Nu har vi busat hela kvällen och nu sover både älsklingsungen och moffa. Han är världens goaste och mysigaste.

Borsta tänderna.....
Natti natti sov gott min lilla ÄLSKLINGSUNGE. ÄLSKAR DIG!
Kramar till er alla

1 kommentar: