onsdag 12 januari 2011

BADhuset

Efter en hel del strul verkar det som om jag har fått fart på bildöverföringen igen. Det var ju tur eftersom ÄLSKLINGSUNGEN och jag har varit och badat idag.

Hejsan svejsan alla mina bloggisar! Halva veckan har gått och egentligen borde jag fortsätta skriva på den andra uppsatsen men jag saknar inspiration så jag får läsa istället. Nu ska ni få höra. Snacka om framförhållning igår kom ett mail från Universitetet ....Hoppsan......vi har glömt ....ni ska läsa boken Skon och måttbandet till den 14 januari.  Tack för det! Som om det inte vore nog med att skriva. Nu tänker jag så här det är bara och bita ihop och gilla läget! Hmmmm.

Vi badade i över en timme och det här var Olivers mission, att flytta denna "krokodil" fram och tillbaka imellan poolerna. -Titta mommo....titta mommo ÅH ÅH ÅH ÅH= tungt
Sen kom det jag väntat på. Oliver stannade upp och stod blixtstilla......- mommo kissa...kiss. Plutten och jag misstänker att han inte var ensam om att göra det i dag.

Kramar från en trött mormor zzzZZZzZZZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar