torsdag 6 januari 2011

Dagens middagstips

Äta bör man annars....ja ni vet! Supersmarrig middag serverades i dag här hemma i lilla Farsta.
God Afton VÄNNER! Sista "lediga" dagen och i morgon är det jobb igen men en dag ska jag väl orka med. *FNISS*
Mannen har haft en slappardag i dag. Hmmmm jag vet inte riktigt vad som är skillnaden mot alla andra helger?
Själv har jag varit bortkopplad från verkligheten största delen av dagen men nu är jag klar med den 1:a rapporten och på lördag ska den andra bli färdig, det är mitt mål i allafall.
Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Göta kanal 3 antar att det inte krävs så mycket ansträngning för hjärnan.
Tooo Deeee Looooo och ha en härlig dag i morgon, ni som är lediga alltså!


SNÖIGA KRAMAR till Er alla......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar