söndag 23 januari 2011

ÄNTLIGEN!

Hello sunshines! Är jag glad eller är jag glad? Jag är SUPERGLAD! Äntligen är jag färdig med mina uppsatser, fasiken vad jag har slitit, men nu är det klart. Nu hoppas jag bara att jag blir godkänd. Men.......you never know.

Nog om skolan. I går var Oliver här en stund medan mamman handlade, så mysigt och busigt. Tack vare den lilla älsklingsungen så vakande jag av väckarklockan 06,15 i morse, morrrrrrr. Jag försökte somna om men det gick inget vidare så det var bara att gå upp och fixa kaffe. Det var faktiskt lite bra att vakna så tidigt för jag fick världens skrivenergi och när klockan var 12.00 så var jag klar men uppsatserna. Solen sken och jag tog mig en härlig promenad.
Energin fortsatte att flöda så julsakerna bars ner till källaren och sen satte vi fart att städa, jag tror bestämt att mannen slog sitt eget personbästa, han t.o.m torkade golven.
Så nu sitter vi här i vårt nystädade ajaxdoftande hem! Synd bara att det inte var lördag i dag för då hade jag fått vara hemma en dag till och njuta av min insats.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar söndagens höjdpunkt, SOLSIDAN.
Kram på er alla.... 

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Tur att förkylningen försvann. A-L

    SvaraRadera