fredag 28 januari 2011

Kropp och själ i harmoni

Hej Alla Fina!
Hemma igen efter ett dygn på Skepparholmens konferens &SPA. Kroppen och själen har fått sitt. Gårdagen var enbart återhämtning och själavård. Massage, bad både inomhus och utomhus i 39 gradigt vatten, lite snacks och ett glas vin på bassängkanten, bastubad och sen avslutades kvällen med en KULINARISK matupplevelse av världsklass. Såååååååå gott.
Gissa om jag sov gott? Som en stock hela natten orkade inte en zappa på tv:n.
På dagens program stod en presentation av det hälsoprojekt som vi ska starta i februari och resten av dagen har vi haft fortbildning i "Att fånga läroprocesser". Mycket intressant och lärorikt och hela enhetens pedagoger var så engagerade och "på" i diskussionerna, härligt med kreativitet!
Som sagt SPA avdelningen var en njutning och så välbehövligt med detta lugn för mig, jag behövde "samla ihop" mig efter den intensiva skriv och plugg period jag befunnit mig i de senaste veckorna.

 Ester Williams och hennes syster *fniss'
 Utsikten
Hela gänget samlat!
Kramar från HELENE

1 kommentar:

  1. Titta vi fastnade ju till slut. Fina matbilder!!!Har insett att jag måste köpa en kamera eller bättre mobil!
    Tjing tjong! T

    SvaraRadera