onsdag 19 januari 2011

Bad och banan

Tjingeling VÄNNER! Redan onsdag och halva veckan är avklarad. Visst fick man lite vårkänslor i dag när solen sken så ljuvligt? Jag blir i allafall väldigt glad av solsken. Min andra glädjespridare hämtade jag som vanligt klockan 14 på dagis och sen åkte vi bussen till Högdalen och badhuset. Det är så kul och bada med Oliver han ÄLSKAR verkligen vatten men i dag så fanns inte den stora leksakskrokodilen i poolen och den saknade Oliver. Han letade och konstaterade till slut att -DEN BOTTA! så i dag blev rutschkanan utmaningen, många åk blev det.

 

















Efter badet åkte vi hem till Farsta och åt middag, falukorv, stekt potatis och ägg mumms tyckte Oliver och moffa, själv åt jag lax.
Något som Oliver också gillar är bananer, en när jag hämtade, en innan badet, en efter badet, en på Hemköp och en efter maten......


I morgon startar vi vår Stegtävling på jobbet, jag säger bara WATCH OUT jag satsar på att vinna!
KRAMAR i massor till Er alla min trogna läsare!

1 kommentar:

  1. Stegmätaren i en plastpåse i badet när du plaskade runt eller? Hehe....Såg att Bugg- dansen alltså- ger 100 steg i minuten!

    SvaraRadera