fredag 12 november 2010

T.G.I.F

Längesen, eller hur!
Men äntligen fredag. till middag i kväll vi åt en smarrig biff med goda tillbehör, faktiskt så var det första kvällen på hela veckan som vi åt middag tillsammans. Hmmmm tiderna har förändrats kan man säga. När barnen var små så var det jätteviktigt för mig/oss att äta middag tillsammans men det var då det nu är det andra tider.
I onsdags hämtade jag OLIVER som vanligt men eftersom jag och mamman hade personalmöte så åkte vi bara en sväng till Globen och köpte en "busch". Oliver var med på mötet ett tag innan pappan kom och hämtade honom, men innan han gick så bjöd han alla "fröknar" på varsin kram. GULLUNGE!
I kväll är jag verkligen seg och trött så nu ska jag joina mannen i soffan. Trevlig fredagskväll!

Massor av KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar