lördag 13 november 2010

Dagens fynd och lite Oliver och en förlust!

Hej svejs!
Trots det trist vädret har jag haft en toppendag! Sov länge ända till tjugo i nio, så skönt att sova tills man vaknar av sig själv och inte behöva ställa väckarklockan. Vi åt en långfrukost och läste tidningens alla sidor, nästan, innan jag åkte till mams och paps, tvättstugedags!
Oliver och mamman kom förbi och på den lille mannen var det som vanligt full rulle och massor av bus! 
Jag var lite nyfiken på den nya shoppinggallerian Bromma blocks och tänk jag fick med mig mannen dit!
Jag tyckte att det var fräscht och snyggt med många fina butiker. Det fanns en bra restaurangdel men många olika inriktningar, helt enkelt så fanns det något för alla smaker.
Vi åt en sen lunch/tidig middag på Erssons fisk och deli. Jag ger stället 5 stjärnor av 5 möjliga, SÅ GOTT och FRÄSCHT och MYCKET mat för pengarna. Vi köpte även med oss lite Skagenröra hem som vi ska mumsa på ikväll.

Dagens FYND! Vad säger Ni om det en HUNKYDORY tunika för HALVA PRISET, lucky me! Jag har gått och spanat på den här snyggingen ett tag men tyckt att den varit för dyr men.....den som väntar....
Dagen förlust stod alltså HAMMARBY för idag. Ledsen för din skull Lillebror men .........nästa säsong kanske blir BAJEN säsong!

Ha nu en fortsatt trevlig lördagskväll.
Kramar till ER alla fina!




2 kommentarer:

  1. Tack :-) Ääää, det känns OK trots allt. Skåningarna va bättre, men va faan. Dom e tvåa i Sverige! Så det är ingen att deppa över, men det kunde ha blivit annorlunda.... :-). Stämmningen på Söderstadion var helt sjukt bra. Drygt 12000 Bajare som sjunger i 90 minuter plus tillägg! De e Toppklass i Sverige!! ...å förresten vi skiter i tabellen, Bajen e bäst ändå! Förmodligen den första förlust jag kan ta med jämnmod :-) Vi krigade skitbra, gjorde det riktigt jobbig för Heif :-)

    SvaraRadera
  2. Snygg tunika! Jag gillar också Bromma Blocks -fräscht! Såg du räkmackorna?

    SvaraRadera