tisdag 30 november 2010

Kalla tår och danskurs

Tjingeling i KYLAN! Snö och kyla har landet i ett järngrepp...brrrrrrrrrrrr, det är kallt särskilt om mina tår. Jag har insett att mina stövlar inte är speciellt varma, men de är snygga, men vad hjälper det. I morgon blir det till att jaga något varmfodrat...återkommer.
Som sagt i kväll var det näst sista danskursen innan jul. Kul, klurigt och snurrigt. Jag kan verkligen ångra att jag inte har börjat dansa tidigare i mitt liv men jag tänker ösa på så länge benen bär!
På jobbet är det full rulle, det är många dokument som ska vara klara i nästa vecka och vi ligger i fas. Otroligt men sant.
Nu ska jag snart stänga ner cybervärlden och krypa i säng, är ganska trött känner jag zzzzzzzzzzzz och det gäller att vara på alerten i morgon när det är OLIVER TAJM...YIPPE.


Sov gott alla vänner.....natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar