måndag 22 november 2010

Så där ja.....

Hej MÅNDAG!
Äntligen fick jag till det det lite vinterkänsla i bloggen i allafall. Några snöflingor har det fallit under dagen och om en månad är det JUL, kan ni fatta hur snabbt tiden går? 
Den här veckan är fullproppad. Verksamhetsplanen håller vi på och skriver på jobbet, i morgon och på onsdag är det danskurs, på onsdag är det som vanligt OLIVER och MOMMOS dag. Visst é dé GULLIGT, för så säger han MOMMOS...mmmmm

På torsdag så begravs min svärmor,så då bär det av norrut. Sorgligt men för hennes del så var det nog skönt att få somna in för att bli dement och gammal vill nog ingen bli.

Är det någon som blir sugen? Visst är dom LÄCKRA!

Jag önskar Er alla en mysig kväll själv ska jag krypa upp i soffhörnet och titta på Dansbandsbrudar!
                                                  

                                                KRAM

1 kommentar:

  1. Tja bruttan. Det blev ju Supersnyggt o juligt! Jag inser att jag behöver lära mig lite i ämnet "blogging" vi får väl som sagt ta en kväll;)

    Cupcacsen är ju nästan för vackra att äta....!
    Sugarpaste, undra om det kan va nåt för Igelkottens barn att skapa med?

    SvaraRadera