söndag 4 oktober 2009

Någonting att göra...

...... saknar jag inte snarare för mycket att göra/vilja, dygnet har för få timmar!
Har det alltid varit så här? Tror det. Men om jag ska leva upp till mitt motto - fånga dagen ja då gäller det att inte missa nåt! Eller?
Hann med en sväng till Sickla med plutten å mamman. Hela centrumet vimmlade av familjer som skulle införskaffa ny höstoutfit till sina barn. Ja ni vet ju alla hur det kan låta när föräldrar vill en sak och barn en annan. Många hot delades ut...jabba jabba jabba hur många föräldrar verkställer sina hot? Inga tror jag, baserat på egna erfarenheter.
Resten av dagen innehöll, danceaerobics med Fernando Brito och bugg med mannen. Nu har vi avslutat middagen, sjömansbiff, och nu ska vi fika.
I morgon ska jag vara ledig och tillbringa dagen med den lille mannen, mormors gullplutt! Det blir säkert lite bilder, det brukar ju bli det.
Trevlig söndagskväll - take care/H

Mycket regn kom det idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar