söndag 11 oktober 2009

Fast i tv-träsket

Sedan i fredagskväll har jag sett på tv som aldrig förr. Vi har väldigt många kanaler av skiftande kvalitet och innehåll. Varför har vi sååååå många kan man ju undra. Mest repriser har det blivit. I går fastnade jag i reprisen av Svenska Hollywoodfruar. Kan inte låta bli att titta. Om nu det är dessa 3 damer som ska på något sätt stå för ett kvinnoideal då blir jag rädd. Vilka kokosbollar, nä förresten kokosbullar är ju mumsiga och läckra så den jämförelsen går inte, snarare badbollar. Uppblåsta och tomma. Anna Anka her self å hennes vidriga skånska dialekt...." detta ärrrr inte ströket..... oj oj. Agnes Nicole, plastkirurgins försökskanin, face your age! Sist men inte minst "var är mitt läppstift-Maria" hon är ju iallafall rolig på sitt sätt. Varför tittar jag då? Därför att det är så långt ifrån mig och min värld och det roar mig! Punkt.
Nu till min hälsa. Jag känner mig faktiskt mycket bättre så jag pallrar mig nog till jobbet i morgon men.........i morgonbitti tas det avgörande beslutet. Återkommer. Gillar inte att vara hemma från jobbet men ibland så måste man.
I kväll blev det ingen bugg för mig, riktig så pigg känner jag mig inte men mannen åkte själv.
-Jag behöver ju träna lite sa han och åkte. Bra ....träna på du darling!
Take care/H

2 kommentarer:

  1. Det blev ingen bugg för dig ikväll skrev du, men du tittade väl på det i TV2 igår??? Vi trodde att vi skulle få se dig och Brollan i publikhavet. Hoppas nu att du kan gå till jobbet i morgon. Kramisar från skåningarna utan "ärrr...".

    SvaraRadera
  2. Skönt att du "låter" lite bättre.
    Låter förresten, hur faan kan man låta i en blogg :-D
    Knasigt!
    ....men ä du vet jag menar :-) Men du, ta du en dag till i soffan och kolla på några repriser, eller streama på datorn vetja, finns nog tonvis med Desperate Housewifes och Anna Ankor att kolla på...
    ..å massor av sport... :-)

    Kram

    SvaraRadera