måndag 5 oktober 2009

Lycka

Vad är lycka? Ja det är iallafall inget som kan köpas för pengar, lycka för mig är att vara tillsammans med Oliver. Denna underbara unge som är i full färd med att upptäcka världen och det får jag ta del av. För mig är det LYCKA!
I dag var det en sådan dag. Jag hade tagit mig "mormorsledigt" och tillbringade hela dagen med Oliver å mamman förstås. Vi promenerade runt Djurgården i det underbara höstvädret.
Kvällen blev minst sagt lika bra, båda döttrarna och deras respektive åt middag hos oss. På menyn stod pannbiff med lök och till efterrätt glass och exotiska frukter. Tack min familj för att ni finns.
Här finns lite bilder från dagen.







TAKE CARE/H

2 kommentarer:

  1. Hej min kära brorsdotter! Vad du är duktig på att formulera dig, din blogg och dina bilder är jättefina. Även om vi inte alltid kommenterar så ska du veta att vi dagligen, om vi är hemma givetvis, tittar i den. Kram till dig och hela din familj. //Christer

    SvaraRadera
  2. Förresten, jag glömde fråga hur du lyckats få in din bakgrund. //Christer igen

    SvaraRadera