fredag 2 oktober 2009

Brrrrr

I morse stod termometern på -0,4 brrrrrr men jag hade bestämt mig i går, promenad till jobbet! Det började inte så bra, mp3 spelaren hade laddat ur men som tur var så ringde Icka och jag fick ett litet morgonsnack med henne. Tack för att du ringde mitt hjärta promenaden blev genast lättsammare.
Som sagt kallt var det, is på vattenpölarna och frost i gräset men väldigt vackert!
Dagen gick riktigt fort och det är nice med fredag och helg efter allt jobb under veckan som varit, nu ska jag toksofta!
Äntligen fick vi träffa älsklingsungen. Mannen å jag strålade ihop i Hagsätra och busade med Oliver. Nu är det full rulle på plutten, han verkligen testar och kämpar framåt å bakåt å uppåt.... jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser honom vårt lille charmtroll!
I morgon lördag då ska jag väl ta å träna lite sen får vi se vad som händer. Tills dess take care/H
FROST
TITTUT

OLIVER HAR EN EGEN STIL

MORMORS ÄLSKLING

SNABB.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar