lördag 25 oktober 2014

Min Lördag

Tjingeling Vänner
 
Fy vilket trist väder vi haft i dag. REGN & GRÅTT såååååååå hösttrist som det bara kan vara i oktober.
Hur som helst, lördag och ledig och bara det är ju skönt. Tog mig en välbehövlig sovmorgon, åt min gröt, drack mitt kaffe och åkte sen och hämtade ÄLSKLINGSUNGARNA.

 
Vi åkte till Icka & Peter, fikade, promenerade, mumsade på korv, och  lekte med djuren. På vägen hem var det två trötta killar som sov gott!
 
Hemma igen mötte vi mamman i Farsta, lämnade tillbaka barn och bilstolar och tackade för lånet. Herregud vad jag tycker om dom småkillarna och det är sååååå mysigt att få rå om dom. Lyllo mej!




Fröken Karlsson & Oscar







Uppehåll en kort stund då passade vi på att ta en promenad


 
Plötslig låg den bara där..... -Kolla en ORM!
 

Tack och lov så var den DÖD





 
Tack för en trevlig dag, nu blir det "räkor, skagenröra  och lite annat plock"
 
KRAMAR
H
 

1 kommentar: