söndag 19 oktober 2014

Lite av varje

I går så "lovade" meterologerna REGN så min planerade söndags PW fick andra planer. Det blev tvättstugan istället, definitivt inte lika "skönt & nyttigt" men nybäddat och  doften av rena, manglade lakan i sängen är  rätt behaglig, eller hur? Det kanske inte är så vanligt att man manglar sina lakan nu för tiden men jag gör det och har alltid gjort.
 
SÖNDAG, min SÖNDAG
 
Vi åkte sen en liten biltur, norrut. Vi stannade till i Täby C, oh my god vilket gigantsikt inomhuscentrum. Faktiskt alldeles för stort, tacka vet jag mitt lilla Farsta, där finns allt!
 
När vi ändå var ute och for så passade vi på och äta ute. Det blev en sen lunch på Erssons Deli i Bromma Blocks. Varmrökt lax med franska potatissallad åt jag, mannen åt Raggmunk med fläsk. Mätta åkte vi hemåt, jag gick och tränade, körde hårt 60 minuter i gymmet, mannen han stannade hemma och tog sig en siesta.
 
Söndagkväll och helgen är snart slut, jag fattar inte hur fort helgerna går eller förresten TIDEN överhuvudtaget går alldeles för fort....
 
Hoppas ni har haft en bra helg och det utlovade regnet har jag ännu inte sett ....Håller tummarna för uppehåll i morgon bitti för då blir det en promenix till jobbet.
 
 
 
Kramar
H
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar