onsdag 20 augusti 2014

STUNDER AV LYCKA....

Godkväll finingar

Onsdag. Mitt i veckan. ÄLSKLINGSUNGAR. Det är stunder av lycka för mig.
 
Alltså dom små människorna har mitt hjärta, jag tycker såååååååå mycket om dem och när vi är tillsammans då känns allt annat oviktigt.
I dag hann vi inte mysa så länge eftersom jag var hade personalmöte på en av förskolorna klockan 16.00, men 2 timmar mys hann vi med iaf.
Vi tog tunnelbanan till Globen där vi köpte nya strumpor, hamburgare, en tuggummikula och 2 slajmdjur i "stoppa i en peng automaten" som Oliver har döpt den till.
 
 - Här har Andreas och jag grävt en grop....å sen när det regnar då rinner vattnet ut här!

 Lite bus på förskolans gård
 
En lyftkran långt bort fångade O&O´s intresse

 Hamburgare med bröd för den stora

 Hamburgare utan bröd för den lilla
 

 
I väntan på tunnelbanan
 
 
Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar