onsdag 6 augusti 2014

MC-tur till Sigtuna

Godafton mina VÄNNER
Inget badväder i dag heller. Varmt har det dock varit men solen har jag inte sett mycket av i dag.
 
Började min dag med ett svettigt pass i gymmet. Gillar verkligen att träna på morgonen.
Vi bytte om till skinnbrallor och åkte som omväxling norr över i dag. Fika i Sigtuna och lite shopping, hittade ett par Fransa-jeans i en liten butik. Jag letat efter just den här modellen och vips så hängde dom där och bara väntade på mig.
 
Hemma igen så fick jag för mig att baka bullar. Frysen är nu fulladdad med bullar så kom över och fika vet ja!
Några som gjorde det var Oliver och mamman, trevligt trevlig, och de fick även med sig en påse bullar till resten av familjen.
Nu har vi tittat på 2 avsnitt av The Shield och ögonlocken börjar bli tunga så, natti natti säger jag från Farsta.
 






Dagens middag -LAX
 

Dagens husmor- BULLBAK




Dagens bullgäst-OLIVER
 

Dagens uppvisning
 

Dagens radiostyrda-OLIVERS
 
 
 
KRAMAR
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar