söndag 17 augusti 2014

Det där med att springa.....

I går så svämmade hela Södermalm över av löpare som hade som mål att ta sig runt den 1 mil långa banan. En del med tävlingsfokus, en del med att bara jag kommer runt fokus och andra att loppet är en kul grej...ja som sagt det ser olika ut.
Jag sprang iaf INTE. Mitt knä har tydligt deklarerat att "no more running" men annan träning går finfint.
 
Löparfesten för vår (Clarres) del startade med den traditionella varmkorv och öl uppladdningen hemma hos oss. Sen åkte vi och hämtade Micke i Hagsätra och styrde färden mot söder. Clarre och Micke sällade sig till löparnas skara och jag och svägan gick och satte oss på en uteservering och drack lite vin.
 
Vi mötte upp 2 slitna löpare och avslutade med en dusch och en nattmacka.
Tror min lillebrors springkarriär är i det närmaste över, men som sagt man vet aldrig!











Kramar
H

2 kommentarer:

  1. Ja den är nog över nu, det va inge roligt alls i går! Blev less på det efter två tre kilometer. Det va något helt annat när vi hade uppladdning hos mamma och pappa på Ringvägen. Springer med er på Röde Orm nästa år och hejjar på Micke:-)

    SvaraRadera
  2. Ja gör det du, bra kämpat iaf 😘

    SvaraRadera