söndag 10 augusti 2014

Det där med att ÄLSKA havet...


 
God morgon VÄNNER!
 
 
Min sista semesterdag har just börjat. I morgon är det dags att återgå till " den vanliga vardagen". Det känns sådär måsta jag erkänna, vill gärna fortsätta det sköna slappa semesterlunket där man tar dagen som den kommer.
 
Ni vet när man sitter uppe länge, utan att behöva ställa väckerklockan dagen efter, och "bränner" avsnitt efter avsnitt av någon spännande TV-serie, eller film....äter sena middagar....är utomhus och blir fylld av frisk luft och sol....gör reafynd....pussas och kramas med älsklingsungar....badar....
Det var längesedan jag hade ett sånt här kanonsemesterväder, oj oj oj vad jag har badat, tränat och ätit nyttigt! En riktigt "måbrasemester".
 
Det är lite dubbla känslor såklart, jag gillar ju mitt jobb och det finns ju alltid glädjeämnen och roligheter i vardagen som gör att livet är "gött" att leva så det blir nog bra.


I går var vi och badade ute på Ingarö. Alltså det är något speciellt med havet och mig. Älskar det oändliga med hav och det ger mig en harmoni i kroppen och själen. Att bara sitta och titta ut över vattnet....mäktigt.

 Bloggerskan "herself" med havet i bakgrunden. SOMMAR!

 
Ett svalkande dopp..
 

Mannen, solbrillor och keps, viktiga strandattribut!

Silver och solbrun hud, en härlig kombo



KRAMAR
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar