söndag 26 maj 2013

Min söndag

Dripp dropp...fasiken vad det har regnat denna morsdag! Ska det va så???? Grattis till Er alla mammor i dag, hoppas ni haft en bra dag, det har jag haft trots vädret.
Tack för boken Jeanette, den ligger redo att börja läsas.
 
Plockade en bukett till mamsen med hennes favvoblommor

 

Godkväll vänner
I dag så blev det iaf sovmorgon för min del. SUPERSKÖNT. Jag hade lite sömn att ta igen eftersom det blivit många sena kvällar och tidiga mornar den sista tiden. Lite kaffe och sen var man redo för dagen!
Vi åkte till Icka och Peter där vi fikade och sen avslutade vi dagen med middag på Greken i Strängnäs. GOTT och TREVLIGT!


 
 Icka bjöd på kaffe från sin Aftonbladetvinst. Jag tycker att det blir gott men odrygt eftersom 1 kapsel är lika med 1 kopp.
 

Den här fågeln dök upp...

Icka pratar med sin syster...ovanligt va! 


Syrenerna blommar nu, åh vad de doftar gott
 

Papsen och mannen läser menyn under stor koncentration....


det gjorde även Peter....
 

Icka picka och jag

 
Ja ni ser mixen av olika smaker...
 
 
 
Ett regnigt folktomt Strängnäs...
 
I morgon blir det fotboll med lillebror, YIPPIE!
 
Kram och kärlek till Er alla
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar