torsdag 16 maj 2013

Livets glädje och en springtävling

Tjingeling!
 
Vilket finväder vi haft i dag, härligt!
 
I dag är det FÖRSKOLANS DAG och då är det dags för det traditionella Regnbågsloppet. Barnen (och en del fröknar)springer en bana runt förskolan och vid målgång så får alla en medalj och lite förfriskningar. Jag hade förmånen att få fotografera i dag så hela förmiddagen har jag "hängt" med barnen vilket har varit jättekul.
 






 
Men det bästa spar jag till sist. I dag var det en sån där dag när jag har haft lyckan att få vara med  ÄLSKLINGSUNGARNA!
Jeanette och Oscar kom förbi på fm så det blev mys i solen och på em hämtade jag Oliver. Lyllo mej! Åh vad dom småkillarna kan göra underverk, jag blir på bra humör och inget annat än dom blir viktigt. Jag kan riktigt längta till hösten och min mormors eftermiddag.
 








 
 
Just det glämde ju att rapportera om min "golfkarriär". Det går framåt. I kväll åkte Titti och jag till rangen och övade oss att slår rakt ochlite längre än i förrgår. Hur det gick? Nja sådär men trägen vinner.
 
Kramar
 
H
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar