lördag 25 maj 2013

Busy busy busy....

Veckorna går i en rasande fart. Varje kväll har jag haft personalmöte så jag har kommit hem sent och därav inga nya blogginlägg.
Men....den som väntar på något gott, här kommer en liten uppdatering.
 
HALLÅÅÅÅÅÅ alla fina!
Ingen sovmorgon fast det var lördag för i dag var det äntligen dags för golf. Men först så lämnade jag in bilen på Ryds glas eftersom min "lilla" spricka i vindutan har blivit "gigantisk". Pappa skjutsade Titti och mig till Haninge där vi övade och övade....suck vad svårt det är. Jag vill få till dom där lååååånga bollarna och tekniken och det är mycket att tänka på men det viktigaste för mig är att det ska vara roligt och det är det!
 

Efter golfen så bytte jag outfit till hojkläder. mannen och jag åkte till Dalarö där vi åt en lätt middag på restaurang Mysingen. Gott och trevligt.


På vägen hem åkte vi och hälsade på ÄLSKLINGSUNGARNA.
 


 
Oliver och morfarn byggde en båt till alla gosedjuren!
 

 
Kram och kärlek
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar