torsdag 2 augusti 2012

På stan.....

Redan torsdag och min semester närmar sig slutet. Fasiken vad jag känner mig lurad på sommaren, hur många dagar har det varit över 20 grader? Inte många inte. Men strunt i det vädret kan man ju liksom inte göra någonting åt.

GODMORGON mina vänner!


I dag blev det ingen sovmorgon här inte. Vaknade PIGG klockan 6.45, jag försökte somna om men nope det gick inte så här sitter jag nu, inne på min andra MUGG kaffe och bloggar.

I går så åkte jag och mannen till stan. Vi fick en härlig promenad och vi åt en lunch/middag på Tysta Mari i Östermalms hallarna.
Vi tog tunnelbanan till Gullmarsplan och där bytte vi till 4:ans buss och åkte hela vägen till Karlaplan. Därifrån började vi vår promenad tillbaka mot Södermalm........

 Mmmm så himla gott....och så himla dyrt





 































Så där skönt trötta kom vi hem till Farsta igen efter en härlig dag på stan. Gissa om det var gott med en kopp kaffe på balkongen?

Jag cyklade till FLEX och körde ett Step up pass under tiden mannen roade sig med att börja gå igenom och sortera alla mina bilder på den externa hårddisken......det var visst några stycken*fniss*

KRAM
H

I dag blir det en åktur med Skyview så nu hoppas jag att vädret håller sig soligt och fint så det blir bra bilder. Hej hej så länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar