söndag 5 augusti 2012

Lite mer söndag och helg

Sista semesterdagen och jag ska inte klaga på vädret! Fasiken vad fort mina fem semesterveckor gick, plötsligt var det vardag igen....

GODKVÄLL finingar


Hemma igen efter en härlig dag hos Icka och Peter. Pappa bjöd på middag på grekrestaurangen i Strängnäs hamn, det var sååååå gott och vi blev alla mätta och belåtna.


Icka och jag gick som vanligt en promenad och då hittade vi några kantareller. Dom har mannen precis ätit uppstekta på en smörgås, ja han gillar kantareller men det gör INTE jag.



I går blev det inget bloggande "busy busy busy".... Jag tränade, vi åkte en sväng med bilen, fikade hos pappa med bästa lillebroren och på kvällen var vi inne i stan och kollade på den årliga "bilcrusingen".

 Lillkorven

 Oliver mumsar på kanelbulle från Köping


Så här glad var Clarre innan Bajen matchen och ännu gladare åkte han tillbaka till Köping.
Bajen vann på hemmaplan 1-0. YES YES YES!

Mannen hänger tvätt!

I morse var jag ute och power walkade med min vristtyngder......

Jaha det här var en mixad helg. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sa jag njuta av en kopp kaffe i vårt nystädade hem,( mannen och jag fick värsta städrycket när vi kom hem)

Kram
H

Ha nu en skön och lugn söndagskväll och ni som ska jobba i morgon sitt inte uppe och uggla hela natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar