söndag 12 augusti 2012

Olidligt spännande....

Som dom kämpade, handbollskillarna alltså och så blev det "bara" silver.......

SKÖNA SÖNDAGEN går mot sitt slut och jag hade gärna haft en dag till ledigt. Men i morgon är det en ny arbetsvecka och det gick väldigt snabbt att komma in i jobbgängorna igen. Nästa vecka är fortfarande lite "lugnt" men sen drar det igång på allvar. Hösten i förskolans värld är intensiv.

Min dag i dag. Åkte hem till pappa på fm. Bäddade rent, bytte lakan och handdukar, städade lite och sen hängde pappa med mig till Nacka forum (det var nån som ville provköra Golfen.....hmmmm det luktar bilbyte kan jag säga *fniss*)

Vi fick både långväga och kortväga middagsgäster i dag. Clarre kom från Köping, Jeanette med familj familj kom från Hagsätra och papsen från Sköndal. Jag hade gjort de berömda GRÖNPEPPARBIFFARNA och jag tror att alla var både mätta och belåtna när de lämnade bordet.
Efter fikat åkte Familjen Ericsson/Jansson hem, Clarre åkte till Södertälje för att se Hammarbys bortamatch mot Assyriska och papsen  åkte hem till sig så nu är det tyst i huset.









 KRAM

H

1 kommentar: